Ik heb geen recht meer op sociaal tarief bij Luminus. Wat doe ik?

Ik heb geen recht meer op sociaal tarief bij Luminus. Wat doe ik?

De Federale Overheid (FOD) Economie bepaalt wie voldoet aan de criteria om recht te hebben op het sociaal tarief.
Heb je geen recht meer op sociaal tarief, dan informeert de FOD Economie Luminus hiervan als energieleverancier. We passen je tarief 1 x per jaar aan naar een Luminus-tarief, met terugwerkende kracht naar 1 januari. Je hoeft hiervoor zelf niets meer te doen, wij zorgen voor alles.
Wens je een onmiddellijke stopzetting van het sociaal tarief, contacteer ons via chat of telefonisch.

In geval van een overlijden 
Als de stopzetting van het sociaal tarief gelinkt is aan een overlijden, kan je best onze klantendienst telefonisch  contacteren.
Dan kunnen we je begeleiden in alle noodzakelijke acties (naamswijziging, afsluiten van het contract of de meter, ...).

Nuttige link:

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in