Ik kan mijn meterstanden niet toevoegen op My Luminus. Wat doe ik?

Ik kan mijn meterstanden niet toevoegen op My Luminus. Wat doe ik?

Het is mogelijk dat je je meterstanden niet (meer) kan toevoegen of aanpassen. Redenen hiervoor kunnen zijn:

  • Je hebt een piekmeter.
  • Je ontvangt maandelijkse afrekeningen.
  • Je hebt een digitale meter + exclusief nachtmeter.
  • Je meterconfiguratie is nog niet compatibel (meter met 2 maal 4 registers).
  • Je bent van tarief veranderd, maar er zijn geen of verkeerde contractdata teruggevonden.
  • Je contract heeft een einddatum, omdat je bijvoorbeeld van leverancier verandert of verhuist.
  • Je hebt een digitale meter waarvoor we maandelijks informatieve waarden ontvangen van je netbeheerder:

     

    • De netbeheerder stuurt ons al maandelijks je werkelijke meterstanden door als je een digitale meter hebt. 

    • Het is dus niet nodig om deze ook nog zelf in te geven.In dit geval krijg je online een melding dat het niet nodig is om extra meterstanden in te geven.

 

Als deze redenen niet van toepassing zijn op jouw situatie, neem dan contact op met onze klantendienst.

Nuttige link:

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in