Mijn toestemming bij Fluvius om mijn digitale verbruiksgegevens met Luminus te delen gaat vervallen of is vervallen. Hoe moet ik die hernieuwen?

Mijn toestemming bij Fluvius om mijn digitale verbruiksgegevens met Luminus te delen gaat vervallen of is vervallen. Hoe moet ik die hernieuwen?

  • Zie je in My Luminus dat je toestemming bij Fluvius binnenkort verloopt? Vernieuw dan je toestemming om ervoor te zorgen dat je je dagelijkse verbruiksgegevens kan blijven zien.
  • Log in op My Luminus via luminus.be of via de My Luminus-app en klik op de alert om te vernieuwen. Je wordt doorgeschakeld naar de website van Fluvius. Klik daar op 'Hernieuw alles'.
  • Zijn alle bolletjes naast de aanvragen voor Luminus groen? Dan is alles in orde en is je toestemming vernieuwd!
  • Zijn er bolletjes rood? Een toestemmingsaanvraag die al vervallen is wordt aangegeven door de in het rood gemarkeerde vervaldatum. Vervallen aanvragen kan je niet vernieuwen. Wel kan je een nieuwe aanvraag indienen voor dat EAN-nummer door vanuit My Luminus op de melding 'vernieuw mijn toestemming' te klikken.

 

Deze FAQ is misschien ook nuttig voor jou:

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in