Hoe kan ik een klantnummer toevoegen aan mijn My Luminus-account?

Hoe kan ik een klantnummer toevoegen aan mijn My Luminus-account?

Je kan makkelijk zelf een klantnummer toevoegen aan jouw My Luminus-account. 
  • Log in via My Luminus.
  • Ga naar 'Mijn profiel'. (In de app kies je voor 'Meer')
  • Klik op 'Beheer klantennummers'.
  • Op de volgende pagina kies je 'Voeg een klantennummer toe aan je account'.
  • Vul je klantnummer, EAN-nummer en Alias (bijv. thuis, tweede verblijf,...) in.
  • Klik op 'Voeg toe' om te bevestigen.
  • Tip: je kan een inactief gekoppeld klantnummer hier ook gemakkelijk verwijderen.

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Vind een antwoord in de veelgestelde vragen

     

    Om pushberichten toe te staan of uit te schakelen, ga je naar de Instellingen in je smartphone. Kies ‘meldingen’ en selecteer de app My Luminus. Daar kan je de toggle in- of uitschakelen. 

     

    Ongeacht of je pushmeldingen geactiveerd hebt op je smartphone, kan je steeds je berichten tot 90 dagen lang in My Luminus raadplegen. Klik hiervoor op het bel-icoontje rechtsbovenaan. 

     

    Opmerkingen: beheer je meerdere klantnummers in je account, of wordt je klantnummer ook in een andere account beheerd, dan kunnen we je om technische redenen geen pushmeldingen sturen. We werken aan een oplossing. 

    Meer info
    Bekijk meer vragen

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 210

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen de werkdag.

    Vul het contactformulier in