Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer voor domiciliëring aanpassen via My Luminus?

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer voor domiciliëring aanpassen via My Luminus?

Je kan het rekeningnummer voor je domiciliëring wijzigen via je persoonlijke klantenzone My Luminus.
  • Geef je nieuwe rekeningnummer door bij 'Voorschotten' - 'Wijzig domiciliëring'.
  • Duid aan of je domiciliëring geldt voor voorschotfacturen en afrekeningen, of alleen voor voorschotten.
Het systeem maakt automatisch een handtekening voor het SEPA-mandaat aan.

Neem contact op met onze klantendienst als je een nieuw leveradres toevoegt waarvoor je een domiciliëring met een ander rekeningnummer wil gebruiken.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Vind een antwoord in de veelgestelde vragen

 

Om pushberichten toe te staan of uit te schakelen, ga je naar de Instellingen in je smartphone. Kies ‘meldingen’ en selecteer de app My Luminus. Daar kan je de toggle in- of uitschakelen. 

 

Ongeacht of je pushmeldingen geactiveerd hebt op je smartphone, kan je steeds je berichten tot 90 dagen lang in My Luminus raadplegen. Klik hiervoor op het bel-icoontje rechtsbovenaan. 

 

Opmerkingen: beheer je meerdere klantnummers in je account, of wordt je klantnummer ook in een andere account beheerd, dan kunnen we je om technische redenen geen pushmeldingen sturen. We werken aan een oplossing. 

Meer info
Bekijk meer vragen

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in