Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen bij Luminus?

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen bij Luminus?

Je kan je persoonlijke gegevens makkelijk raadplegen en aanpassen via My Luminus. 
 

  • Log in via My Luminus.
  • Ga naar 'Mijn profiel' (rechts bovenaan). (In de app kies je eerst voor 'Meer'. Hierna kan je klikken op 'Mij profiel'.)
  • Je hebt nu toegang tot je persoonlijke gegevens. Door te klikken op de groene lijnen kan je:
    • je wachtwoord wijzigen
    • je klantennummers beheren
    • je sociale netwerken beheren
    • je account verwijderen
    • je e-mailadres voor de digitale factuur wijzigen
    • je algemeen e-mailadres wijzigen
    • je correspondentieadres wijzigen
    • je taal wijzigen
    • je gsm- of telefoonnummers aanpassen
    • je rekeningnummer voor terugbetalingen wijzigen
    • je e-mailadres voor je My Luminus-account wijzigen. Let op: door dit e-mailadres te wijzigen, verandert je login van My Luminus. De volgende keer dat je inlogt bij My Luminus is het nodig dat je dit nieuwe e-mailadres gebruikt.
    Je aanpassing is onmiddellijk zichtbaar op je scherm.


    Wens je andere gegevens te wijzigen?
    Neem contact op met onze klantendienst. Onze medewerkers helpen je graag verder.

    Heb je nog geen My Luminus-account?
    Registreer je hier voor My Luminus.

    Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk. Bekijk hier hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Vind een antwoord in de veelgestelde vragen

     

    Om pushberichten toe te staan of uit te schakelen, ga je naar de Instellingen in je smartphone. Kies ‘meldingen’ en selecteer de app My Luminus. Daar kan je de toggle in- of uitschakelen. 

     

    Ongeacht of je pushmeldingen geactiveerd hebt op je smartphone, kan je steeds je berichten tot 90 dagen lang in My Luminus raadplegen. Klik hiervoor op het bel-icoontje rechtsbovenaan. 

     

    Opmerkingen: beheer je meerdere klantnummers in je account, of wordt je klantnummer ook in een andere account beheerd, dan kunnen we je om technische redenen geen pushmeldingen sturen. We werken aan een oplossing. 

    Meer info
    Bekijk meer vragen

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 210

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen de werkdag.

    Vul het contactformulier in