Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord van My Luminus vergeten of wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?
Gebruikersnaam
Je gebruikersnaam voor My Luminus is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.
Wachtwoord vergeten
Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doe je als volgt:
Maakte je een account aan via je Facebook- of Google-account?
Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?
Is dit het antwoord op uw vraag?
Om pushberichten toe te staan of uit te schakelen, ga je naar de Instellingen in je smartphone. Kies ‘meldingen’ en selecteer de app My Luminus. Daar kan je de toggle in- of uitschakelen.
Ongeacht of je pushmeldingen geactiveerd hebt op je smartphone, kan je steeds je berichten tot 90 dagen lang in My Luminus raadplegen. Klik hiervoor op het bel-icoontje rechtsbovenaan.
Opmerkingen: beheer je meerdere klantnummers in je account, of wordt je klantnummer ook in een andere account beheerd, dan kunnen we je om technische redenen geen pushmeldingen sturen. We werken aan een oplossing.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.