Ja, je kan uitstel van betaling op je energiefacturen van Luminus krijgen. Dit kan je zelf online regelen via de klantenzone My Luminus.
Let op: In de app is het niet mogelijk een betaaluitstel aan te vragen. Dit kan je enkel via My Luminus op de website.
Er zijn geen kosten aan verbonden.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Om pushberichten toe te staan of uit te schakelen, ga je naar de Instellingen in je smartphone. Kies ‘meldingen’ en selecteer de app My Luminus. Daar kan je de toggle in- of uitschakelen.
Ongeacht of je pushmeldingen geactiveerd hebt op je smartphone, kan je steeds je berichten tot 90 dagen lang in My Luminus raadplegen. Klik hiervoor op het bel-icoontje rechtsbovenaan.
Opmerkingen: beheer je meerdere klantnummers in je account, of wordt je klantnummer ook in een andere account beheerd, dan kunnen we je om technische redenen geen pushmeldingen sturen. We werken aan een oplossing.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.