Waarom moet ik bijbetalen voor mijn Ketel Onderhoud bij Luminus?

Waarom moet ik bijbetalen voor mijn Ketel Onderhoud bij Luminus?

Er zijn meerdere mogelijke redenen waarom je nog een deel van het totale bedrag bijbetaalt bij het uitvoeren van je ketelonderhoud:
  • Je betaalt via maandelijkse voorschotten, maar spaarde nog niet het volledige bedrag voor je onderhoud.
  • Je koos voor volledige betaling aan de technieker bij uitvoeren van het onderhoud.
  • 1 of meerdere maandelijkse betalingen via domiciliëring zijn niet geslaagd. Bijvoorbeeld door onvoldoende saldo op je rekening of een fout rekeningnummer.
We bieden in dit geval de domiciliëring nog 3 keer aan. Indien niet succesvol na de derde poging zetten we de domiciliëring stop. Het onderhoudscontract blijft wel actief.
Je vereffent het nog te betalen bedrag met de technicus na het onderhoud.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in