Waarom ontving ik een aanmaning voor de betaling van mijn verzekering?

Waarom ontving ik een aanmaning voor de betaling van mijn verzekering?

Onze Luminus hersteldiensten Woning Pechverhelping, Ketel Garantie en Electro Repair & Replace betaal je via domiciliëring. In sommige gevallen slaagt een betaling via domiciliëring niet. Dit kan komen door:
  • onvoldoende saldo op je rekening op het moment dat de domiciliëring uitgevoerd wordt.
  • een verkeerd rekeningnummer in onze systemen.
We bieden in dit geval de domiciliëring nog 3 keer aan. Indien niet succesvol na de derde poging, zetten we de domiciliëring stop.

Je ontvangt dan ook een aanmaning. Indien je hier geen gevolg aan geeft, zetten we het contract stop.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in