Ik probeer me te registreren voor de visualisatie van mijn digitale meterdata in My Luminus, maar kan mijn adres niet in de lijst vinden.

Zie je de foutmelding: “We hebben geen aansluitingen gevonden die in aanmerking komen voor dit product”? Dan betekent dit dat er voor jou geen adres in Vlaanderen gevonden wordt dat gekoppeld is aan een actief Luminus energiecontract.

Enkel Fluvius heeft de mogelijkheid om de digitale metergegevens te delen met derde partijen. Daarom is deze dienst beperkt tot Vlaanderen. 

Ben je net verhuisd of vind je je adres niet terug terwijl dit zich wel in Vlaanderen bevindt?

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.