Op 1 januari 2023 is er een nieuwe wet van kracht voor huishoudelijke klanten in Wallonië die in gebreke blijven met de betaling van hun elektriciteits-en gasfacturen.Het Waals Parlement keurde een wet goed die klanten met een ingebrekestelling van niet-betaalde facturen de mogelijkheid geeft om de plaatsing van een budgetmeter door de netbeheerder te weigeren. Dit gebeurt meestal op verzoek van de energieleverancier, maar met deze nieuwe wet kan ook de vrederechter dit aanvragen.Hoe kan je de plaatsing van een budgetmeter door de netbeheerder weigeren?
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.