Heb je een digitale meter, dan hoef je niet langer zelf je meterstanden door te geven. We ontvangen je meterstanden maandelijks automatisch van je netbeheerder. Deze gebruiken we om je ideale voorschot te berekenen en worden automatisch geregistreerd in My Luminus.
Dit betekent ook dat de netbeheerder niet meer fysiek langs komt om je jaarafrekening op te maken.
De volgende gegevens lees je af op je digitale meter:
Wist je trouwens dat Luminus verschillende diensten aanbiedt om meer inzicht in je digitale meterdata te krijgen?Dagelijkse data, tot de dag voordien:
Real time data:
> Lees meer over deze dienst
Nuttige links:
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.