Hoe kan ik van tarief veranderen bij Luminus?

Je kan je tarief gratis wijzigen via My Luminus.

Als je nog geen keuze gemaakt hebt, kan je onze verschillende tarieven en diensten raadplegen op onze website. Kies het tarief dat het meest bij je wensen aansluit.
Daarna voer je de volgende stappen uit:

  1. Log in via je My Luminus-account.
  2. Klik op 'Contracten en Diensten'. 
  3. Klik op: 'Mijn tarief aanpassen'. 
  4. Kies je nieuwe tarief.
  5. Bevestig je wijziging.
Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk. Bekijk hier hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.


 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bekijk het hier

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.