Registreer je op onze website of download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.
Ben je een nieuwe klant?
Als je nog geen klantnummer of EAN-code hebt, maak nu al je My Luminus account aan en voeg de ontbrekende data later toe.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Nuttige links:
Ben je al een klant van Luminus of heb je al een My Luminus account?
Ben je nog geen klant van Luminus?
Via de online klantenzone My Luminus kan je op de website of via de My Luminus-app zelf je energieverbruik, facturen en betalingen snel en gemakkelijk opvolgen.
Ontdek de mogelijkheden van My Luminus in deze video.
Op My Luminus kan je:
Je facturen en betalingen beheren
Een overzicht behouden van je verbruik
Meer uitleg, klik hier
Je voorschot en afrekening controleren
Je contracten en diensten beheren
Je profiel beheren
Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk.
Download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.
Bekijk hieronder hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.
In de volgende situaties kan je jouw voorschotbedrag niet online aanpassen. Dit is het geval als:
Vanaf het ogenblik dat je 3 maanden verbruik hebt, kan je in My Luminus een nieuwe simulatie maken op basis van je meterstanden. Om een juiste simulatie te maken, raden we je aan om je huidig bedrag te behouden en zo verrassingen te voorkomen bij je afrekening.
Is er een andere reden waarom je jouw voorschotbedrag niet kan aanpassen?
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.