Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord van My Luminus vergeten of wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?

Gebruikersnaam
Je gebruikersnaam voor My Luminus is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.

Wachtwoord vergeten
Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar My Luminus en klik op 'Wachtwoord vergeten?'.
  2. Vul je e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en klik op 'Stuur me een reset-link'.
  3. We sturen je onmiddellijk een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Maakte je een account aan via je Facebook- of Google-account?

  • Gebruik dan steeds dit account om je aan te melden. We kunnen deze paswoorden niet resetten.
  • Je kan je wel op elk moment opnieuw registreren met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.

Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.