Is het interessant om over te schakelen van enkel naar tweevoudig tarief (van dag naar dag/nachttarief)?

Heb je enkel dagtarief? 
Dan kan het interessant zijn om terug over te schakelen naar dag/nachttarief (tweevoudig uurtarief).
Of dit voor jou interessant is, kan je nagaan op: vtest.vreg.be.

 

Nuttige links:

Lees ook onze FAQ: Hoe omschakelen van dag-en nachttarief naar dagtarief, of omgekeerd? 

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.