Er zijn een aantal voorwaarden om voor een dynamisch tarief in aanmerking te komen:
Bij Luminus Dynamic (Pro) ontvang je geen voorschotfacturen. Iedere maand ontvang je een factuur met je werkelijk verbruik van die maand.
* SMR3 zorgt ervoor dat netbeheerder Fluvius de toestemming heeft om de verbruiksgegevens per kwartier op jouw slimme (digitale) meter uit te lezen en deze door te sturen naar Luminus. Bij je aanvraag voor Luminus Dynamic (Pro) zal Luminus – indien nodig – de aanvraag voor SMR3 doorsturen naar Fluvius.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.