We zijn bereid om samen met jou te zoeken naar een oplossing. We kunnen je in bepaalde omstandigheden een uitstel van betaling toestaan of samen een afbetaalplan opstellen. Is ook dit niet voldoende voor je? Dan zijn er een aantal stappen die je zelf kan ondernemen:Verminder je verbruikDe goedkoopste energie is degene die je niet verbruikt. We stelden een pagina op met tips die je helpen je verbruik te verminderen.Tussenkomst OCMWJe kan beroep doen op het energiefonds. Het OCMW kan ook tussenkomen bij het uitvoeren van bepaalde energiebesparende maatregelen:
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.