Veelgestelde vragen over My Luminus
Hier vind je antwoorden op de meest veelgestelde vragen over My Luminus.
Als je niet vindt waar je je energieverbruik kan vergelijken met dat van vorig jaar of als je je verbruik niet in detail kan bekijken, kan dit de oorzaak zijn:
De grafiek met je verbruik genereren we op basis van de gegevens die we van je netbeheerder ontvangen en van de meterstanden die je ingeeft.
Het kan uitzonderlijk gebeuren dat de overdracht van je gegevens niet standaard verloopt, namelijk wanneer:
Wil je je voorschotbedrag aanpassen, dan zijn er 2 belangrijke regels:
Wil je je voorschotfactuur dringend aanpassen? Bel dan rechtstreeks met onze klantendienst: 078/150 210.
Via de online klantenzone My Luminus kan je op de website of via de My Luminus-app zelf je energieverbruik, facturen en betalingen snel en gemakkelijk opvolgen.
Ontdek de mogelijkheden van My Luminus in deze video.
Op My Luminus kan je:
Je facturen en betalingen beheren
Een overzicht behouden van je verbruik
Meer uitleg, klik hier
Je voorschot en afrekening controleren
Je contracten en diensten beheren
Je profiel beheren